Cegléden, Érden, Vácon, valamint a budapesti központi ügyfélszolgálatokon és a Kormányablakokban működtetett NAV-ablakoknál (Gyál, Pilisvörösvár, Szentendre, Szob) zavartalan a nyitvatartás. A NAV továbbra is ütemezetten fogadja ügyfeleit; az ügyféltérben egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyfélszolgálati ablak nyitva van. Érdemes időpontot foglalni a NAV honlapján (www.nav.gov.hu) a kapcsolat/ügyfélszolgálati időpont foglalása menüpontban. Időpontot foglalni csak a központi ügyfélszolgálatra, és a NAV-ablakokhoz lehet.
Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető, ezért kérjük Önöket, hogy válasszák az elektronikus vagy telefonos ügyintézést, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást.
Az interneteléréssel nem rendelkező ügyfelek a 1819-es telefonszámon is foglalhatnak időpontot. Az Ügyféltájékoztató és Ügyintéző Rendszer a 06 (80) 20-21-22 telefonszámon érhető el, használata regisztráció (a TEL adatlap kitöltése és beküldése) után, ügyfélazonosító számmal lehetséges.
Forrás: NAV